با سلام،
- سایتی بعد از خرید آنلاین به مبلغ حدود 2.5 میلیون، با تماس اعلام کردند جنسی که خریدم معیوب هست (شاید هم اصلا موجودی نداشته!) ، و سفارش لغو شد. حالا بعد از 20 روز کش و قوس، مدام ادعا میکنند حساب شرکت مسدود هست و فعلا نمیتونیم وجه رو عودت بدیم!
در بررسی که داشتم متوجه چندتا نکته شدم:
- در قسمت لغو سفارش، نوشته اند "لغو توسط کاربر" !! در حالیکه مشکل از سمت خودشان بود که موجب لغو سفارش شد.
- درگاه بانکی که استفاده میکنند متعلق به یک سایت/فروشگاه دیگر هست! (که اون هم مال خودشون هست اما بهرحال دامنه متفاوتیست، در حد تغییر مثلا .com با .org)
- نماد یا ساماندهی ندارند
- شرکتی که خود رو به اون نام معرفی میکنند ظاهراً وجود خارجی ندارد! (اما سالهاست با این نام فعالند)
- با کمی جستجو در اینترنت، متوجه میشویم افراد دیگری هم دچار حقه های این سایت شده اند و به سختی (تهدید) یا هیچوقت موفق به عودت وجه نشده اند! یعنی به قول خودمان اینها پوست کلفت شده اند در اینکارها!
حالا سوالات بنده:
- بهترین و موثرترین شکایتی که میتوانم بکنم چیست و نام بردن از کدامیک از بندهای بالا، در تسریع یا وزن دار کردن شکایت موثر است؟
- آیا ضبط کردن صدایشان که اعتراف به بدهی و تاخیر میکنند میتواند در دادسرا موثر باشد؟
- خودشان حرفی با این مضمون زدند که "اگر میخوای شکایت بکنی بکن ولی بدان که نهایتاً 4 ماه دیگر به نتیجه میرسی! بهتر است صبر کنی!" این حرف درست است؟
با تشکر.