سلام وقتتون بخیر. من در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ یک کتونی از یک پیچ اینستاگرامی سفارش دادم. بعد از چند روز درخواست کد رهگیری داشتم که گفتن میفرستم براتون که نفرستادن من دوباره درخواست کردم که بیشتر از یک روز جواب من را ندادن و بعد با من تماس گرفتن دلایل غیر قابل قبول برای تاخیر در ارسال آوردن ولی من در اون زمان به دلایل شرایط پیشآمده از خرید خود منصرف شدم و میخواستم سفارشم کنسل بشه ولی ایشون دوست نداشتن قبول کنن که خلاصه گفتن باشه گفتن که شماره کارت براشون بفرستم که هزینه رو عودت بدن که بعد از گذشت ۲ روز این کار رو نکردن و به پیام های منم پاسخ نمیدادن.بعد ۲ روز انقدر زنگ زدم که خلاصه جواب دادن. اول که خودشونو به اون راه زدن بعد گفتن تا چند ساعت دیگه واریز میشه ولی بعد از گذشت ۴۵ دقیقه عکس بار نامه رو برای من ارسال کردن و گفتن اشتباهی همکاراشون ارسال کردن.من گفتم موردی نداره من دوباره براتون میفرستم ولی بعد که دقت کردم دیدم تاریخ بارنامه برای همین امروز بود و با آگاهی اینکه من چند روز پیش کنسلکردم و درخواست وجه خود را داشتم برام کالارو فرستادن و وقتی این موضوع رو بهشون گفتم قبول نمیکردن و گفتن پس نمیگیریم و کنسلینداریم و هی موضوع ارسال مطرح میکردن که به موقع ارسال شده ولی مشکل من ارسال نبود من قبل از ارسال خریدمو کنسل کردم و از خرید منصرف شده بودم. خلاصه اینکه با این شیوه نمیخوان پولمو بهم بر گردونن.در این وضعیت چیکار باید بکنم. آدرس دقیقی هم ازشون ندارم فقط شماره کارت-اسم و شماره تلفن دارم ازشون.
ممنون از کمکی میخواین بهم بکنین