ما برای شرکتمون به صورت اینترنتی تعداد زیادی کولر گازی خریدیم، حالا که کولرها به دستمون رسیده متوجه شدیم مدل کولرها با اون چیزی که سفارش دادیم فرق میکنه ( البته قیمتهاشون تفاوت نمیکنه )، با توجه به این که کولرها از شهر دیگه برامون ارسال شده و کلی هزینه باربری واسه پس دادنشون باید متقبل شیم و متاسفانه دیر متوجه حق انصراف هفت روزه شدیم، چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟ ما تنها مشکلمون شکل ظاهری و مدل کولرهاست - که فروشنده میگه این کولرها علاوه بر قیمت از نظر کارایی هم کیفیتشون یکسانه و عذر موجهی برای پس فرستادن کالا محسوب نمیشه.
سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.
سایت موسسه: www.cyberlaw.ir تلفن موسسه : 88610340 فکس موسسه : 88628135 ایمیل : info @ ictlaw.ir رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257
آمار