موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
1.0k بازدید
در قراردادهای فناوری اطلاعات توسط

باسلام مجدد و عرض خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی..پیرو پرسشهای قبلی خدمتتون عرض شود که این سایتهای کلیکی با توجه به اینکه به ازیا هر کلیک و بازدید هزینه ای را از ابتدا مشخص کرده اند و در صورتی که مقدار مورد نظر به مینیمم پرداخت برسد باید مقدار کسب شده را به حسای شخص بازدید کننده واریز ککند اما این کار را انجام نمی دهد و با توجه به گفته های قبلی شما با توجه به قراردادی که از ابتدا بسته میشود و باتوجه به توضیحاتی که در سایت داده می شود باید پرداخت داشته باشد..باتوجه به این که پرداخت انجام نشده چگونه می شود تمام مطالبات را از راه قانونی به دست آورد..باتشکراز جنابعالی

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام
درصورتی که طرف مقابل مبلغ مورد توافق را پرداخت ننمایند، مشابه تمام موارد دیگر می توانید اقدام به اقامه دعوا نمایید. و از آنجا که  جرمی واقع نشده و صرفا نقض تعهد صورت گرفته است با طرح دعوای "حقوقی" و ارائه کلیه مستندات می توانید ادعای خود را اثبات نمایید.
اگر سایت مزبور ایرانی باشد که مثل سایر دعاوی داخلی اقدام می نمایید. اما نکته حائز اهمیت درخصوص دعاوی خارجی، دادگاه صالح به رسیدگی می باشد. هرچند ضابطه اصلی در حقوق بین الملل خصوصی صلاحیت دادگاه محل اقامت خوانده(یعنی طرف شما) می باشد ولی همچنان طبق قانون آیین دادرسی مدنی ایران در مواردی که خوانده در ایران نه اقامتگاه دارد، نه محل سکونت موقت، نه مال‌غیرمنقول (مثل وضعیت شما)، محل اقامت خود شما هست که به دعوا رسیدگی خواهد کرد. اما از آنجا که در دعوا عنصر بین المللی وجود دارد (پس از احراز قانون حاکم بر دعوا طبق قواعد حقوق بین الملل خصوصی)، بر فرض صدور حکم به نفع شما پیچیدگی هایی من جمله؛ بحث اجرای حکم و نحوه اجرای حکم و سیستم حقوقی کشور طرف دعوا و ... پیش می آید که در هر دعوا باید جداگانه بررسی شود.

موفق باشید.

توسط
باسلام و احترام..از پاسخ دهی شما سپاسگذارم..استاد با شرایط موجود نظر شما در این باره چیست و چگونه می توان احقاق حق کرد؟؟باتشکر
توسط
باسلام

تصمیم گیری در این خصوص با شماست؛ درصورتی که از طریق مذاکره نتیجه مطلوب حاصل نشد، با توجه به پاسخ های پیشین می توانید اقدام به طرح دعوا نمایید.
توسط
باسلام مجدد خدمت شما..از این بابت از شما سوال کردم چون شما تجربیات فراوانی در این ارتباط دارید و قاعدتا پاسخ و مشاوره جنابعالی بسیار راهگشا خواهد بود..کدام روش زودتر به نتیجه خواهد رسید؟؟چون برخی از این سایتها به مرور زمان خود را از دسترس خارج کرده و ردی برای گرفتن حق باقی نمیگذارند..نظر شما بسیار راهگشاست..باتشکر فراوان
توسط
سلام

اگر راهی غیر از طرح دعوا پیش رو دارید (مذاکره، مصالحه و ...) از آن استفاده کنید. چون درهرحال طرح دعوا زمان بر خواهد بود و باتوجه به مستندات و طرف شما ممکن است به نتیجه مطلوب منجر نشود.

ضمنا به جای طرح سوال جدید با عنوان "ادامه پرسش های قبل"! نسبت به درج دیدگاه اقدام فرمایید.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...