پشیمانی در خرید و فروش اینترنتی؟!!!!

+1 امتیاز
143 بازدید
سوال شده مرداد 14, 1394 در خرید و فروش اینترنتی توسط hana

میشه منظور از پشیمانی در خرید و فروش اینترنتی رو توضیح بدین؟ یعنی هرچی اینترنتی خریدیم و پشیمون شدیم میشه پس بدیم؟!

اگه زیر بار نرفتن چی باید کرد؟ چون بعضی سایت های خرید و فروش اصلا چنین چیزی به گوششون نخورده

ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده مرداد 16, 1394 توسط borhan

به عنوان یک قاعده کلی باید گفت در هر معامله از راه دور مصرف كننده حداقل هفت روز کاری، وقت براي انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جريمه و يا ارائه دليل داشته باشد. اما همانطور گفته شد این امر "قاعده" محسوب می شود، لذا جز در موارد استثناء این حق برای شما محفوظ است. برای دیدن بعضی از این موارد استثناء می توانید به مساله هفت روز و خرید بیمه و حق انصراف هفت روزه (قسمت دیدگاه) را مطالعه کنید.

در هرحال درخصوص تعهداتی که باید انجام دهند، الزام قانونی وجود دارد و درصورتی که با اخطار شما زیر بار نرفتند، می توانید از طریق قانونی اقدام فرمایید. فقط مستندات مربوطه و از جمله دلیل مثبت استفاده از حق فسخ قبل انقضای 7 روز و ... را جمع آوری فرمایید.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی

خوش آمدید !! به وبسایت مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی

Borhan2

اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق سایبر، جرایم رایانه ای، کپی رایت نرم افزارها، قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری، و تجارت الکترونیک را در اینجا مطرح نمایید

سایت موسسه: www.ictlaw.ir
ایمیل : info @ ictlaw.ir
تلفن موسسه: 88610340
فکس موسسه : 88628135
تلفن هماهنگی : 09120136257

مشاوره حقوقی

  استخدام برنامه نویس اندروید   وکیل جرایم فضای سایبری   وکیل جرایم فضای سایبری   سینما وکیل - سینما حقوق  

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به "موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان" است.

خدمات حقوقی تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی (وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی)

...