سلام و وقت بخیر.
از یه فروشگاه داخل تلگرام ۱۵میلیون جنس خریدم. روند ثبت سفارش رو کاملا عادی و مطمئن جلوه داده بودن و متاسفانه چون عجله داشتم هیچ شکی نکردم.
متاسفانه روز اول گفتن مبلغ ۵۰هزارتومان از طریق خودپرداز (شماره حساب یک آقا) واریز کنم و کدسفارش رو بنویسم و عکسشو ارسال کنم (جهت اطمینان از اینکه قصد من واقعا خرید باشد)
روز بعد لینک واحد حسابداری رو دادن اونجا گفتن ۱۰میلیون با همراه بانک واریز کنم و ۵میلیون باقی مانده رو روز بعد دوباره باهمراه بانک انتقال بدم.( ۱۵میلیون به شماره حساب یک خانوم واریز شد)
هرچقدر شماره شبا خواستم ندادن!
قرار بود طی یک هفته کاری ارسال بشه و اگر طی هفته بار نرسید من مجدد پیگیری کنم.
چون مبلغ بالا بود جهت اطمینان از صفحات چت فیلم گرفتم و فردای واریز متوجه شدم حسابداری به صورت دوطرفه مکالمات رو حذف کردن. اما مکالمات با ادمین رو همچنان دارم و حذف دوطرفه نشده.
زمانی که دوباره پیگیری کردم هیچ جوابی ندادن و منو بلاک کردن. با پیگیری متوجه شدیم دونفر از دوشهر متفاوت اند. دوستی از بانک به ما اطلاع داده ک سه روز قبل این حساب به دلایلی مسدود شده.
شماره تماس فروشگاه مسدود و با شماره تماس خانمی ک ۱۵تومن به حسابش واریز شده بود تماس گرفتیم و آقایی جواب دادو گفتن درگیر پلیس فتا هستن و چندروزی مهلت بدیم تا پول رو برگردونن. (احتمالا شکایتی ازشون شده!)
حالا به نظر شما تا شکایتی عله شون هست و پرونده دارن ما هم شکایتمون رو انجام بدیم یا مهلت بدیم منتظر بمونیم پول رو واریز کنن.
مدارکی که دارم اسکرین ریکوردر از صفحات چت/شماره تماس ها و شماره کارت ها/پرینت حساب انتقال وجه رو دارم.
برای شروع شکایت باید درخواست حقوقی بدیم یا از طریق دفاتر خدمات هم میتونیم اقدام کنیم.