موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
183 بازدید
توسط
سلام وقت بخیر

من تقريبا 4 ماه پیش که تازه برنامه نویسی وب رو یاد گرفته بودم، داشتم برای خودم یه سایت فروشگاهی به صورت تستی و نمونه کار درست می‌کردم. من در فضای اشتراکی بودم. یکی از دوستانی که اونجا باهم آشنا شده بودیم. بعد مدتی بعد از آشنایی که گفت یکی از افراد اینجا نیاز به یه سایت فروشگاهی داره. گفت تو که تا اینجای فروشگاه رو زدی بیا پنل فروشگاه ات رو بهش  نشان بدم ببینم چی میگه. بعد از اینکه پنل فروشگاه رو دیدم بعد از چند روز گفت که اوکیه من میخوام این پنل رو. خلاصه منم قبول کردم گفت که باید قرار داد بنویسیم گفتم باشه ( اولین تجربه پروژه گرفتن من بود) قرار داد بعد چند روز آورد و من خوندمش ( خلاصه قرار داد این بود که ما یه سایت فروشگاهی میخوام و و api که وصل کنیم به اپلیکشن خودشون) ولی جزئیات این موارد نوشته نشده بود که دقیق چی میخوان در همین حد که یه سایت فروشگاهی. بعد از اینکه من قرار داد رو تحویل گرفتم. گفتم نیاز دارم مطالعه اش کنم گفت باشه. بعد از یک روز رفتم بهش گفتم که ببین داخل قرار داد ننوشتی دقیقا چی میخوای فقط نوشتی که فروشگاه وapi که وصل بشه به اپلیکشن.) خلاصه یه برگه A4 جدید آوردیم گفت ببین این موارد رو میخوام. کلا 10 مورد بود.

و متن آخر برگه این نوشته شد.

طبق قرارداد تاریخ فلان و مفاد قرارداد اعلامیه های فوق به عنوان موارد جهت تحویل پروژه نگارش گردید و طبق سند موجود مشکلات فرانت از طریق جیمل به جناب آقای فلان(بنده) ارسال می‌گردد.

موارد فوق در 10 بند مورد تایید می باشد.

و امضای کارفرما

حالا من طی این پروژ بیشتر از 10 مورد انجام دادم استقرار روی سرور و تنظیمات های ssl حتی  خودم انجام دادم.

حالا چون دانشجو بودم. موقعی که این پروژه رو گرفتم قبلش هم همزان استخدام شدم و به کارفرما گفتم که من سرکار میرم و زمان های که بعد از سرکار میام پروژه شما انجام. و من هم چون از این 10 مورد که نوشته شده بود.3 ماه قبول کردم.

حالا پروژه که تقذیبا 90 درصد انجام شده و من حدود 1ماه قبل بهشون اطلاع دادم که من دیگه زمان ندارم و دانشگاه دارم تایم ندارم که وقت بزارم لطفا یک نیرو دیگه پیدا کنید و من هم کمکش میکنم سورس کد بهش آموزش میدم).

حالا که من تایم امتحانام هست ترم ۲ فناوری اطلاعات هستم. من رو مجبور کردن که باید کار تمام کنی و تحدید به شکایت  میکنن.

حالا اینکه شکایت اگه انجام بشه چه رویکردی برای من پیش میاد؟

و اینکه در قرار داد سفته به عنوان حسن انجام کار گرفته شده و من 5 میلیون سفته دادم آیا سفته منو اگه پاس کن با وجوده اینکه من تقریبا کارو تمام کردم. میتونم شکایت که این سفته برای حسن انجام کار بوده؟

و کلا آیا بهتر اینکه کار به شکایت نکشه؟

برای کی تموم میشه همچین قراردادی با توجه به اینکه تقریبا قرار داد یک   طرفه هست و مبلغ کل قرارداد هم 15 میلیون تومن هست؟

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...