موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
6.4k بازدید
در خرید و فروش پایان نامه توسط

با سلام و ضمن تشکر از شما

اینجانب برای نگارش پایان نامه ارشد با یکی از موسسات قرارداد بستم و پول را به صورت فاز به فاز پرداخت کردم ، و در انتها استاد راهنما فصل آخر پایان نامه را نپذیرفت و ایراداتی گرفت و موسسه پایان نامه نویسی نزدیک 6 ماه هست که بهانه های مختلف می آورد و کار را به اتمام نمیرساند و تقاضای وجه اضافی میکند. حال سوال این است در صورت شکایت از آن موسسه آیا برای اینجانب هم مشکلی پیش می آید.چون آن موسسه اعلام کرد که در صورتی که شکایت کنم اول من را از دانشگاه اخراج میکنند.

با تشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
باسلام بدوا لازم به ذکر است هنوز لایحه "پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی" در مجلس به تصویب نهایی نرسیده است، اما در صورت تصویب این قانون، برای متقلبان و خریداران و فروشندگان پایان نامه ها مجازات های متعددی پیش بینی شده است. هدف از لایحه مزبور ، مقابله با تهیه، عرضه، فروش و واگذاری آثاری از قبیل رساله، پایان‌نامه، مقاله، طرح پژوهشی، کتاب و گزارش علمی است. در این لایحه برای اقدامات یاد شده که تقلب در تهیه آثار علمی محسوب می‌شود، مجازات‌هایی از قبیل جزای نقدی درجه سه، محرومیت از حقوق اجتماعی درجه شش و مجازات‌های مقرر در مواد ۲۰، ۲۱ و ۲۲ قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است. براساس قانون مجازات اسلامی مصوب‌ سال ٩٢، مجازات نقدی درجه سه شامل جزای نقدی بیش از ۳۶‌میلیون تومان و تا سقف ۵۵‌میلیون تومان است. علاوه براین محرومیت از حقوق اجتماعی درجه شش هم شامل محرومیت ۶ماه تا ۵ ساله از حقوق اجتماعی ازجمله عضویت در مناصب رده بالای کشوری، استخدام یا اشتغال در کلیه دستگاه‌های حکومتی هم از دیگر مجازات‌های درنظر گرفته شده در این لایحه است. درهرحال صرف نظر از پرداختن به نوع پروژه ای که واگذار شده، با توجه به توضیحاتی که فرمودید، امکان طرح دعوای حقوقی (الزام به انجام تعهدِ شخصی که قرارداد را نقض کرده) وجود دارد. که می‌بایست مستندات و مکتوبات مربوطه را پیوست نمایید. از حیث دعوای حقوقی، برای پاسخ دقیق نیاز به بررسی کامل مفاد قرارداد است؛ تا مشخص شود درخصوص تاخیر در انجام تعهد و مغایرت پروژه تحویلی با مفاد قرارداد، چه ضمانت اجرایی پیش‌بینی شده است. بنابراین اگر در قرارداد ضمانت اجرای نقض را پیش بینی نموده باشید، مطابق آن عمل خواهد شد، در غیر این صورت راهکار پیش بینی شده در قانون پیش روی شماست و حکمِ الزام به انجام تعهد داده خواهد شد به همین موازات بحث جبران خسارت نیز قابل پیگیری خواهد بود. امکان یا عدم امکان طرح دعوای کیفری نیازمند اطلاع از جزییات بیشتر است. پیروز و سربلند باشید.
توسط
با سلام و تشکر
اگر بنده از موسسه شکایت کنم مشکلی برایم پیش می آید یا نه؟

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...