سلام وقت بخیر_من از یک فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و انجمن صنفی یه غذاساز و جاروبرقی خرید کردم _بعد از ۴ روز با پشتیبانی فروش سایت تماس گرفتم که سفارش داشتم و هیچ خبری نیست گفتن پیگیری میکنم اطلاع میدم_ خبری نشد فرداش دوباره خودم تماس گرفتم گفتن فروشگاه بسته ست گفتم پس چرا خرید قبول میکنید اگه بسته ست .گفت تو سایت نوشتیم _شماره کارت بدید پولتونو برگردونیم گفتم اشکالی نداره میتونم تا بازگشایی فروشگاه صبر میکنم _گفتن نه مدیر گفته پول ها رو استرداد کنید _گفتم من نمیفهمم داخل این وضعیت ناپایدار ارز که هر روز قیمت ها عوض میشن اگه نمیخواستین بفرستین باید زودتر اطلاع میدادید من دیروز تماس گفتن پیگیری میکنم _گفتن امروز دلار یکم اومد پایین شماره کارت بفرستین خداحافظ و گوشی رو قطع کردن و دوباره تماس گرفتم جواب ندادن ویس ضبط شده مکالمه موجوده!_و از فرداش هر روز پیامک فرستادن که شماره کارت جهت استرداد بفرستین _من هم جواب دادم که حق مصرف کننده این نیست که اینجور باهاش برخورد شه بعد از چند روز پیگیری خودش شماره کارت بخواد و تلفن روش قطع شه /باز هم چند روزه پیامک میدن واسه شماره کارت ولی من امتناع میکنم _من مطالعه کردم ماده ۳۹ حقوق مصرف کننده اگه فروشگاه نتونه به هر دلیلی تعهداتش رو انجام بده باید سریعا وجه رو برگردونه _ من بعد از ۵ روز و پیگیری خودم و حتی با اینکه گفتم اگه دلیلتون اینه صبر میکنم تا فروشگاه باز شه ولی فقط شماره کارت میخوان _اگه همونموقع سریعا اعلام کرده بودن ار جای دیگه خرید میکردم ولی الان با این افزایش قیمت دیگه این پول بی ارزش شده _! و فقط من این وسط ضرر کردم نمیتونم الان با این پول دیگه کالایی تهیه کنم _من از دادن شماره کارت امتناع میکنم لطفا راهنماییم کنید _امروز میخواستم شماره کارت رو پیامک کنم ولی در کنارش اعلام کنم که به هیچ وجه راضی نیستم و درقسمت نماد اعتماد الکترونیک بعدش اعتراض بنویسم / لطفا راهنماییم کنید خیلی مستاصلم و نمیدونم چیکار کنم هم به مشتری بی احترامی شد و تلفن روش قطع شد و این وسط ضرر مالی هم میکنم _چیکار کنم شماره کارت بدم شکایت کنم ؟! واقعا نمیدونم