یک تلویزیون از فروشگاه اینترنتی خرید کرده ام اوایل برج 12 پارسال به حالت تحویل ۱۰ تا ۲۰ روزه، حتی با احتساب 20 روز کاری باید تا آخر اسفند بدست من میرسید اما به بهانه شرایط کرونا و این چیزها به من گفتند هفته دوم فروردین ، من صبر کردم ، باز هم هفته به هفته همین جریان ادامه پیدا کرده، و ایشان گویا تمایل دارند که مبلغ را برگردانند ، ولی من خود کالا را می خواهم، چون سفارش بوده است و آن موقع می توانستم از جای دیگر تهیه کنم به همان حدود قیمت اما الان بدلایل شرایط مختلف ، دیگر این امکان وجود ندارد و من کالا را با این همه انتظار می خواهم نه وجه آنرا.
ایشان هر هفته می گویند هفته آینده میرسه ولی باز هم خبری نمیشه
در مورد شکایت که صحبت می کنم ، ایشان ادعا می کنند که در قوانین سایت درج کرده اند که سفارش ها ممکن است با تاخیر ارسال شوند
این متن دقیق بند مربوطه در صفحه قوانین سایتشان است :
{خریدارانی که کالا را به صورت پیش فروش (سفارش از چین یا دبی) خریداری می نمایند توجه داشته باشند امکان تاخیر در تحویل کالا به دلیل انجام پروسه تشریفات گمرکی و حمل و نقل وجود دارد.}
در صورتی که در صفحه فاکتور من قید شده تحویل 10 تا 20 روزه!
می خواستم بدانم ملاک حقوقی کدام است ؟ تحویل ماکزیمم 20 روزه یا بند قانون ایشان در مورد تاخیر
واینکه اگر تاخیر ایشان مورد قبول هست چقدر عرف دارد ؟ بالاخره هر چیزی یک عرفی دارد ، من اوایل اسفند 98 سفارش زده ام آخر چقدر باید صبر کنم؟
لازم به ذکر است من بهیچ نمی خواهم ایشان در قبال عدم اجرای تعهد مبلغ عودت بدهند ، خود کالا را می خواهم ، هر بار تماس میگیرم ایشان یا جواب نمی دهد یا هر بار می گوید هفته آینده ،
حرف شکایت هم می زنم می گوید اگر شکایت کنی دیگر شانس تحویل را از دست می دهی و پولت را پس می دهیم!
من باید چه کار کنم ؟ دیگر نمی توانم با این قیمتها همچین کالایی بگیرم ،
کل پولی که از دوران خدمتم بدست اورده ام را جمع کرده ام و یک مبلغی روش گذاشتم این کالا را سفارش داده ام ، دستم هم به هیچ جایی بند نیست نمی دانم چه کار کنم ، ممنون می شوم کمکم کنید..