موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
658 بازدید
در هک و دسترسی غیرمجاز توسط
ویرایش شده توسط

درود خدمت شما

بازپرس جلب بنده رو 10روز پیش صادر کرده و بنده به دادسرا بعد از صدور جلب رفتم و قاضی برای بنده 1 روز مهلت دادن تا از شاکی رضایت بگیرم متاسفانه شاکی منو سرکار گذاشته و برای حل این مشکل قراری با بنده نمیزاره و میگه وقت من طلا است. حرف ایشون اینه که 25 میلیون بده رضایت بدم. تو پرونده شاکی اسم ایشون هست ولی ایشون میگن من از شرکت خارج شدم و یک واسطه برای حل مشکل شما با شرکت هک شده هستم. بازپرس فیش حقوقی پدرم رو قبول نکردن و بنده به علت پیدا نکردن پروانه کسب و سند نمی تونم به دادسرا مراجعه کنم. در دست بنده مدارکی است که کسی به سرور دسترسی پیدا و مدیریت جدید برای خودت ساخته. آیا بنده چگونه در دادسرا با این مدرک از خود دفاع کنم اسکرین شات و چاپ اگر از پیام های ایشون داشته باشم، می تونم کاری کنم یا خیر و اینکه جلب بنده توسط بازپرس داده شده آیا ورود به منزل میباشد  امکان جلب در شب رو دارند ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنین اگر فرد شکایت کننده خسارتی که گفتن رو می تونن از بنده بگیرن یا خیر  خسارت توسط دادگاه اعلام میشه.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام،

همانگونه که در پاسخ سوال قبلی شما (اتهام هک ﺗﺪاﺑﯿﺮ اﻣﻨﯿﺘﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي راﯾﺎﻧﻪ اي و ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﯽ) بیان شد، اقدام شخص ثالث، نافی مجرمانه بودن عمل شما نیست فلذا توصیه می گردد نسبت به جلب رضایت شاکی پرونده اقدام نمایید.

خسارت توسط دادگاه (و معمولا با استعلام از کارشناس رسمی دادگستری) برآورد می شود.

به استناد ماده 137 قانون آیین دادرسی کیفری، ضابط قضائی زمانی امکان ورود به منزل را خواهد داشت که صراحتاً در متن دستور قضائی به آن مسئله اشاره شده باشد.

امکان جلب در شب وجود دارد (حسب ماده 140 آیین دادرسی کیفری، صرفا تفتیش و بازرسی منزل باید در روز انجام شود).


ماده 140 قانون آیین دادرسی کیفری؛ تفتیش و بازرسی منزل در روز بهعمل میآید و در صورتی هنگام شب انجام میشود که ضرورت اقتضاء کند. بازپرس دلایل ضرورت را احراز و در صورت‌مجلس قید میکند و در صورت امکان، خود در محل حضور می‌یابد.

تبصره - روز از طلوع آفتاب تا غروب آن است.

ماده 137 قانون آیین دادرسی کیفری؛ تفتیش و بازرسی منازل، اماکن بسته و تعطیل و همچنین تفتیش و بازرسی اشیاء در مواردی که حسب قرائن و امارات، ظن قوی به حضور متهم یا کشف اسباب، آلات و ادله وقوع جرم در آن وجود دارد، با دستور بازپرس و با قید جهات ظن قوی در پرونده، انجام میشود.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...