موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
756 بازدید
در حقوق خانواده توسط

با سلام خدمت شما

همسر بنده مدت ۴۵ روز است که ترک منزل کرده البته به بنده گفتن که بلیت تهیه کنم که بنده با توجه به سابقه ترک مکرر منزل ایشان بلیت تهیه نگردم بلکه ایشان منصرف شود اما ایشان خودشان بلیت تهیه نموده و به همراه بچه و تمام طلاجات و اسناد بیمه عمر پسرم و اسناد مسکن مهر و قولنامه مسکن استیجاری منزل را ترک کردن که بنده نیز به ناچار ایشان را تا فرودگاه مشایعت کردم و ایشان به محض رسیدن به منزل پدری دادخواست مهریه دادن و بعد از ۲۵ روز من از این موضوع مطلع شدم و سپس بدون اطلاع بنده منزل پدر رو ترک کرده و به شهر سبزوار رفته برای دیدار اقوام که وقتی برای دیدار پسرم رفتم متوجه غیبت ایشان شدم. اما سوال من این است که اول با توجه به دادخواست مهریه اگر در جلسه دادگاه حاضر نشوم چه میشود ؟ آیا میتوانم بعد صدور حکم تقاضای تجدید نظر کنم و برای اینکار چقدر زمان دارم؟ دوم اینکه من به دلیل کارم مبالغ زیادی به حسابم واریز میشود آیا این در روند پرداخت مهریه تاثیری دارد؟ سوم اینکه منزل استیجاری من در بوشهر مبلغی از رهن منزل رو شرکت پرداخت کرده که مبلغ آن ۴۰ میلیون میباشد و ۵۶ میلیون آن را نیز بنده پرداخت کردم اما قولنامه به نام بنده میباشد حکم دادگاه در این مورد چگونه است؟ چهارم اینکه بنده دوبار ازدواج کردم که در حال حاضر نیز دارم مهریه پرداخت میکنم و از ازدواج اول نیز پسری ۱۱ ساله دارم و اقساط مسکن مهر نیز پرداخت میکنم و همچنین حقوق ماهیانه من بعد از کسورات آن یک میلیون و پانصد هزار تومان است، باتوجه به توضیحات بالا حکم قاضی چیست؟ آیا ماشین و منزل مسکونی استیجاری بنده توقیف به نفع زوجه میشود؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

باسلام، درصورت عدم‌حضور در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده بدون حضور شما انجام خواهد شد، هرچند امکان تجدیدنظرخواهی از رأی بدوی ظرف 20 روز را دارید ولی پیشنهاد می‌شود در جلسه حضور پیدا نمایید و وضعیت خود را شرح دهید. درصورت مشخص شدن میزان مهریه توسط دادگاه و عدم توانایی پرداخت، با ارائه مستندات اقدام به دادخواست تعدیل تنظیم نمایید. درخصوص سوال آخر نیز به پاسخ سوالات پیرامون مستثنیات دین مراجعه فرمایید.

رفع توقیف خودرو توقیف شده برای مهریه - مستثنیات دین

طبق قانون جدید دیگه ماشین (خودرو) جزو مستثنیات دین نیست؟

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.2k بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 453 بازدید
مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...