موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
3.1k بازدید
در خرید و فروش اینترنتی توسط

سلام، من از یه شرکت خیلی معتبر فروش لوازم بچه، یک سرویس خواب سفارش دادم (اردیبهشت ماه 96) و تمام مبلغ کالا رو براشون فرستادم. الان بعد از گذشت ۳ ماه هنوز کالایی برای من ارسال نکردن هرچی هم با کارخونه تماس میگیرم میگن رئیس شعبه که تو شریعتی داشتن عوض شده و اون آقا پولی بهشون نداده نمیتونن جنس به من بدهند در صورتی که نماینده خودشون بوده و از طریق پیج اینستاگرام خودشون معرفی شده بوده و شمارشو از اونجا برداشتم خیلی راحت شرکت میگه به ما ربطی نداره برید اون آقا رو پیدا کنید ما باشون کار نمیکنیم دیگه هرچی میگم من اون آدمو نمیشناسم و به اعتبار شرکت شما خرید کردم زیر بار نمی روند من خوزستان هستم باردارم و امکانش نیست بتونم برم تهران اون آقا هم جواب تلفن من رو نمیده و تو لیست رد گذاشته منو

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام و احترام،

چنانچه بتوانید اثبات نمایید که نام فرد مزبور در پیج اینستاگرامی آن شرکت درج شده و شما بواسطه همین مسئله اقدام به سفارش اینترنتی محصول و واریز وجه نموده اید، شرکت در قبال تعهدات نماینده خود مسئول است و با طرح دادخواست حقوقی میتوانید شرکت را ملزم به انجام تعهد یا ..... نمایید و رابطه کاری فیمابین آن دو تاثیری در اصل مسئله نخواهد داشت. البته اگر کل فرایند خرید (منجمله واریز وجوه) بصورت اینترنتی انجام شده باشد، وجوه کیفری نیز متصور خواهد بود.

توصیه می گردد ابتدا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ارسال اظهارنامه قضائی خطاب به شرکت، خواسته خود را پیگیری نمایید و در صورت عدم حصول نتیجه به محاکم حقوقی مراجعه کنید.

پیروز و موفق باشید

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...