سلام.
من از یک فروشگاه اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیک یک تلویزیون خریدم واز درگاه بانکی خود فروشگاه، هزینه کالا و هزینه حمل را پرداخت کردم.
ولی بعد از دو روز که تماس گرفتم چرا کالا نرسیده، به بهانه اشتباه در درج قیمت از تحویل امتناع کرد درخواست استرداد کردم که ادعای خسارت کردند. به دادسرا جرایم رایانه ای رفتم با مستندات شکایت کردم نامه دادن به پلیس فتا وپرونده به گردش افتاده و خودم با مدیر فروشگاه تماس گرفتم و اطلاع از شکایت دادم ولی ایشان تا امروز که حدود 15 روز گذشته وجه را مسترد نکرده و کالا را نیز ارسال نکرده وهچنین سفارش بنده را در سایت خود از حالت اماده ارسال به لغو سفارش تبدیل نموده .وموجودی کالا در سایت را صفر اعلام کرده است.
آیا می توانم کالا خود را بگیرم یا مشابهش یا اعلام کنم که صبر میکنم یا فقط امکان استرداد وجه وحود دارد؟
ممنون