موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
923 بازدید
در ارز دیجیتال - پول الکترونیکی توسط
ویرایش شده توسط

سلام. حدود دوهفته پیش در اینستگرام پیامی که شامل سود آوری بیت کوین و غیره بود شدم.بعد از صحبت از سرمایه گذاری در چند روز بالاخره من بخاطر یکسری از مشکلات مالی ام گول این نفر را خوردم و حدود ۳۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کردم که در یک هفته ۳۰۰۰۰ دلار پرداخت گردد البته مالیات حدود ۴۵۰۰ دلار نیز پرداخت کردم که بتوانم برداشت کنم ولی با بهانه الکی گفتند شما Imtt برای انتقال بیت کوین ندارید و باید ۲۰۰۰ دلار پرداخت کنید تا واریزتان انجام شود.در نهایت چون سرمایه من رفته بود ۲۰۰۰ دلار دیگر تهیه کروم و واریز کردم و باز هنگام برداشت گفتند سیگنال ضعیف است ۳۰۰ دلار دیگر باید هزینه کنید تا برداشت انجام شود که چند روز درگیر صحبت با آنها سر همین ۳۰۰ دلار هستم که پرداخت شود تا واریز انجام گردد ولی با انکه می دانم دروغ می گویند با انها در واتس آپ صحبت می کنم ولی پرداخت دیگری انجام نداده ام و همیشه در دسترس هستند.این شرکت به نام تجاری ..................... می باشد و صفحه تجاری من در انجا فعال است ولی برداشتی صورت نمی گیرد. و نیز شماره تماس آنها را دارم و حتی انقدر اعتماد به نفس دارند موقعی که تهدیدشان کردم شروع به زنگ زدن کردن که ادرس دادن و گفتن ما از هیچ کس و هیچ چیز نمی ترسیم و اماده هستیم و بیا.به نظر شما من باید چیکار کنم؟اصلا کاری می توانم انجام دهم یا خیر؟؟ کارگزار در منچستر انگلیس هست. مدیر شرکت در نیویورک امریکا. لطفا راهنمایی کنید اگر راهی دارد من خدمت شما برسم تا آخرش هستم. تشکر

توسط
انتقال داده شده توسط
سلام داداش. منم شرایطم دقیقن مثل خودته، منم نزدیک 3000دلار ریختم تو حلقوم این بیشرفا، اما هر بار به بهانه های مختلف پول بیشتری از من می‌گرفتند. منم طمع کردم خر شدم و تهش دیدم که اینا سود بده نیستن. و به قول خودت اینقدر از کار خودشون مطمئنن که باکی از هیچی ندارند. و حتی بلاک هم نمی‌کنند. و من موندم طرف تو آمریکا پول منو خورده چیکار میتونم کنم.
توسط
ویرایش شده توسط
سلام من هم دقیقا مدتیه که سرمایه زندگیمو اینطور از دست دادم  حدود ۴۰۰میلیون...نمیدونم چکار کنم...فکر میکردم فقط خودم این بلا سرم اومده.....به هر حال اگه فکری به نظرتون میرسه باهام تملس بگیرید  شاید راهی پیداکردیم ..........................

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

این نوع از دعاوی پیچیدگی های گوناگونی دارند و لزوما منتج به نتیجه مطلوب نخواهند شد.

بهرحال شما می توانید برای طرح شکایت کیفری به دادسرای محل سکونت خود (در شهر تهران به دادسرای ناحیه 31 - واقع در صادقیه بلوار اباذر ) مراجعه نماید.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...