با سلام،فروشنده طبق اعلامخودش ،تضمین اصالت کالا و برگشت بی قید و شرط تا ۷ روز دارد،حالا دبه در،اورده و جنس تقلبی و دست دوم فرستاده و پول مرجوعی را با قانون نانوشته و اعلامنشده به مشتری واریز نمیکند ،،،،من چه مدرکی میتونم داشته باشم ،،،،در ضمن اینماد دو طرف رو دعوت میکنه به مباحثه و اگر اونطرف نیاد هیچ کارش نمیکنه فقط میزان نارضایتی از اون را نشان میده ،،،لطف کنین مراجع صنفی رسیدگی به تقلب و مغایرت فروشگاههای اینترنتی را جهت شکایت معرفی بفرمایید ،سپاسگزارم