موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
183 بازدید
در جرایم رایانه ای و اینترنتی توسط

با سلام بنده  با مدرك دكتري  مدرس  هستم و بدليل آموزش مجازي، دانشجويان گروهاي درسي براي خود تشكيل مي دهند متأسفانه فردي به اسم اينكه نماينده استاد است و كاهاً به اسم من با يك صفحه طراحي شده من پيام هايي در گروه گذاشته و موجب تشويش اذهان دانشجويان شده و حتي در مواردي به دروغ بيان كرده است به استاد بايد نمره ارزشيابي بالا دهيد و عكس آنرا ارسال كنيد در غير اينصورت مردود ميشويد و لذا مجموعه اين پيام هاي چالشي باعث شده دانشجويان بدون اطلاع من از اين موضوع، اعتراضي به سلسله  مراتب واحد آموزشي نمايند و مسؤلين  واحد  هم به استناد گزارشات و اسكرين شات هاي فرد مجهول  الهويه عليرغم حدود 11 سال سابقه تدريس عدم همكاري  براي من اعلام و كلاس هاي درسي بنده را  تماماً حذف نمايند و مرا بيكار كردند. تنها مدرك من گزارش  ايميل يك دانشجو است  با اسكرين شات صفحه جعلي كه به ايشان گفتم  گزارش كذب است و حتماً از طريق پليس فتا و كميته انضباطي دانشگاه شكايت و پيگيري كند. كه ايميل آن موجود است.حال بايد چه كنم؟با يك شوخي بچه گانه و يا كينه ورزي احدي  يا افرادي از دانشجويان از كار بيكار شدم و موجب آبرو ريزي شده اند البته  ظاهراً خدا را شكر مطالبش جنبه سياسي و يا غير اخلاقي نداشته است لطفاً راهنمايي بفرمائيد با اين شرايط ناجوانمردانه و غير قابل باور چه كنم؟ من در كجاي اين فضاي مجازي بودم ؟ هيچيك از مسؤلين  هم  نه به تلفن  من پاسخ مي دهند و نه مرا به دفتر كارشان راه مي دهند.حتي تعدادي از افراد برايم فحش و ناسزا هم ايميل مي كنند.. لطفا راهنمايي كنيد بايد چكار كنم تا اين تهمت برطرف شود و مجرم شناسايي شود.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

ابتدا باید نسبت به طرح شکایت اقدام نمایید تا پرونده شما جهت شناسایی مجرمین به پلیس فتا ارجاع داده شود.

برای طرح شکایت و شناسایی مجرم باید به دادسرای محل سکونت خود (در شهر تهران به دادسرای ناحیه 31 - ویژه جرایم رایانه ای ) مراجعه نمایید.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...