اینجانب یک لپتاپ خریداری کردم که فردای آن روز، از آنجا که لپتاپ خام بود و برعکس ادعای فروشنده و درج شده در همه سایتها فاقد سیستم عامل بود؛ با استفاده از یک فلشدرایو که در پکیج دستگاه موجود بود؛ مبادرت به نصب سیستم عامل و درایوهای دستگاه کردم. این عمل بعد از سه ساعت ارور داد و ادامه پیدا نکرد. بعد از ری استارت کردن، باز همان ارور ادامه پیدا کرد و دستگاه شروع به داغ کردن کرد؛ تا حدی که فلش به طور کامل از کار افتاد و سوخت. برای ادامه کار، من برنامه ریکاوری را از سایت اصلی دانلود کردم و با فلش دیگری این کار را امتحان کردم که اینبار دستگاه به حدی داغ کرد که ترس سوختن cpu باعث شد دستگاه را خاموش کنم.
بلافاصله و قبل از ۲۴ ساعت، مورخ ۷ دی ماه به فروشگاه مراجعه کردم، ولی فروشگاه به دلیل وجود گارانتی تعویض، دستگاه را پس نگرفت و من را به گارانتی و مرکز خدمات ..... ارجاع داد. بنده در همان روز دستگاه را به مرکز خدمات معرفی شده به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی ...... تحویل دادم.
در ده روز گذشته مرکز خدمات ...... هیچ پاسخ قابل قبولی به بنده ارائه نمیدهد و با ادعای بی مشکل بودن دستگاه، یک جریان فرسایشی ایجاد کرده است تا اینجانب را به قبول دستگاهی مجبور کند که تا حد سوزاندن دست داغ شده بود. مرکز خدمات ..... به تقاضاهای مکرر من برای ارجاع من به مقام بالاتر وقعی نمینهد و هربار مدتهای زیادی من را پشت خط نگه میدارد تا در مورد مشکل و شماره سریال دستگاه و اتفاقات پیش آمده سوال کند و بعد با وعده پیگیری سریع و تماس واحد پیگیری تلفن را قطع میکند.
تا اینجا تقاضای بنده تعویض دستگاه با یک دستگاه جدید است ولی آیا میتوانم به دلیل چنین اتلاف وقتی، که برای یک مدرس آنلاین واقعاً غیرقابل جبران است، هزینه پرداخت شدهام را برگردانم و دستگاه را پس بدهم.