سلام،هفته گذشته خواهرم از یک کانال تلگرام که صفحه اینستاگرام هم دارند خرید داشتند به مبلغ1460000 هزار تومان و ۳۸۰۰۰ هزار تومان هزینه پیک به صورت جداگانه. کالا برای مادرم بود که رودهن زندگی میکنند. خواهرم تهران هستند و پس از دریافت کالا به خاطر کرونا فقط کیسه محصول را ضدعفونی کردند و همانطور که همه ی کارشناسان متذکر شده اند برای چند روز کناری گذاشت تا اگر آلودگی دارد منتشر نشود.آخر هفته که به دست مادرم رساندند وقتی بسته باز شد مادرم متوجه ایراد ظاهری شد و سریعا با فروشنده مربوطه تماس گرفتند. متاسفانه ایشان به هیچ عنوان قبول نمیکنند که ایراد از محصولشان است و با اینکه از خرید یک هفته نگذشته بود تعویض نمیکنند. نه در کانال و نه در پیج هیچگونه شماره تماس و هیچگونه آدرسی وجود ندارد. چگونه از وی شکایت کنیم؟آیا میتوانند به این بهانه اینکه چند روز گذشته از تعویض کالا خودداری کنند؟
سلام
چنانچه مستندات کافی برای اثبات ادعای خود دارید, برای پیگیری این امر باید یک دادخواست حقوقی تنظیم نموده و از طریق شورای حل اختلاف اقدام به طرح دعوا نمایید. ضمن اینکه برای طرح دعوا باید اطلاعات هویتی خوانده دعوا را در اختیار داشته باشید.
سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.
سایت موسسه: www.cyberlaw.ir تلفن موسسه : 88610340 فکس موسسه : 88628135 ایمیل : info @ ictlaw.ir رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257
آمار