موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
724 بازدید
در جرایم رایانه ای و اینترنتی توسط
سلام و خسته نباشید
من حدود مرداد ماه ۹۸ با یک شرکت بازاریابی قرار داد طراحی سایت ورزشی به ارزش مبلغ ۱۶ میلیون بستم و این شرکت قرار شد در دوره ۳ ماه تحویل دهد و بعد از دوبار رفتن به شرکت فقط یه قالب وردپرس جلوی من آورد ک من قالب رو ببینم و بعد من  چندین بار تماس گرفتم و جواب ندادن های زیاد و بعد از پاسخگویی توسط منشی شرکت و گفتن چشم بررسی می کنیم خبرتون میکنیم ولی خبری نشد و من با مدیر شرکت چندین بار تماس گرفتم و پیامک ارسال کردم و معرفی کردم ک کی هستم ولی جواب ندادن و از طریق واتساب بهشون پیام دادم و پیام ها رو میخوندم ولی جوابگو نبودن و بعد از ۶ ماه که با چندین بار تماس جواب دادن و حالا میگن شما نیومدین برنامه رو تحویل بگیرین و دیگه از دست ما خارجه و ما نمی تونیم بهتون برنامه رو تحویل بدیم و الان هر بار ک تماس میگیرم مدیر ک جوابگو نیست و منشی شرکت میگه من به ب نامه نویس میگم و خبرتون میکنم و الان حدود چند ماه دیگه میگذره و خبری نشد حتی زنگ هم نزدن بگن چیشده و چن وقت پیش زنگ زدم مدیر جواب دادن و گفتن ما شرایط کارمون اینا شما برا برنامه نیومدین و الان گفتن باشه ما برنامه رو براتون آماده میکنیم و هفته آینده خبرتون میکنیم و از اون زمان الان ۲ ماه میگذره و خبری از برنامه نیست من الان چجوری میتونم پیگیری کنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

اولا فعالیت در حوزه طراحی و توسعه نرم افزارهای رایانه ای نیازمند اخذ مجوز از سازمان نظام رایانه ای است. فلذا شرکت بازاریابی مجاز به فعالیت در حوزه طراحی سایت نیست.

ثانیا در حالت کلی زمانی که شخصی از انجام تعهدات خود تخطی می نماید, باید ضمن تنظیم داداخواست حقوقی, از طریق محاکم عمومی حقوقی اقدام به طرح دعوای "الزام به انجام تعهد" نمود. اگر ارزش خواسته شما کمتر از 20 میلیون تومان است, برای طرح دعوا باید به شورای حل اختلاف مراجعه نمایید. ضمن اینکه برای بررسی ابعاد فنی پرونده شما باید درخواست جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری نیز در پرونده مطرح شود.

 

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...