موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان       بانک اسناد و قراردادهای حقوقی

0 امتیاز
670 بازدید
در خرید و فروش اینترنتی توسط

سلام ، بنده یک فروشگاه اینترنتی دارم که متصل به درگاه پرداخت اینترنتی است من از هر خریدار شماره موبایلی که تایید دومرحله ای شده دارم و آی پی و چت هایی که حینه دریافت خدمات با من کرده .

در تراکنش های پارساله سایته بنده تعدادی تراکنش بوده که با کارته هکی انجام شده و ما اطلاعی نداشتیم و خدمات مربوطه رو به واریز کننده دادیم و تموم شده رفته . الان بعد از یک سال ، چندین بار از پلیس فتا های استان های مختلف به من زنگ زدن و به صورت تلفنی از من مستنداته خریدها رو خواستن و من بهشون دادم و تشکر کردن و رفتن و حل شده قضیه .

حتی توی‌یک پرونده ای در اردبیل متهم شده بودم با چند نفره دیگه که اونا همگی به حبس محکوم شدن و من هیچی چون کاری نکرده بودم (دادگاه نرفتم به صورت تلفنی ازم گرفتن همه چیو) . حالا جدیدا یه مورد احضار شدم به دادسرا به عنوان مطلع و رفتم به بازپرس جواب دادم و مستنداتم رو گرفت و نوشت و گفت برو به سلامت .

بعد دوباره احضار شدم به دادسرای نیابت اصفهان و این بار متهم به برداشت غیر مجاز از حساب شده بودم و فکر کرده بودن من از حساب برداشت کردم ، مستنداتم رو دادم و توضیحات دادم که من فقط مالکه سایتم نه خریدار و خریدار فلانی‌بوده ولی در اخر مجبور شدم و وثیقه گزاشتم چون توی نیابت گفته بودن وثیقه بگیرید از متهم  .

الان مجددا یه احضاریه اومده از همون شعبه ی نیابت اصفهان  که نوشته : احضاریه جهت انجام کاری برای شخص ذی سمت و علت حضور رو نوشته : (دفاع از اتهام انتسابی) . الان نمیدونم موضوع این یکی چیه و چی رو باید توضیح بدم ، ولی وقتی حضور پیدا کنم ایا ممکنه نیاز به وثیقه باشه دیگه ؟ ممکنه بگن چون یه پرونده ی بازه دیگه داری برو بازداشت یا زندان ؟ ممکنه چون دومین باره که میرم پیشه یه قاضی برای موضوعه تکراری ، حرفمو قبول نکنه ؟ ممکنه بگه دیگه ازت وثیقه قبول نمیکنم ؟ با توجه به اینکه مستندات من کامله ، اگر خواست بازداشت کنه ، وکیل بگیرم کاری میتونه بکنه؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سلام

همه این موارد بستگی به نظر قاضی پرونده دارد و قاضی براساس محتویات پرونده می تواند هر قراری صادر نماید.

بطور کلی استفاده از وکلای دادگستری در پرونده های کیفری بالاخص در مقام متهم, ضروری به نظر می رسد.

سوالات مشابه

مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی Borhan2

سلام! اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه جرایم فضای مجازی, استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی, مالکیت فکری و کپی رایت, قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری و غیره را در این سایت مطرح نمایید.

سایت موسسه: www.cyberlaw.ir

تلفن موسسه : 88610340

فکس موسسه : 88628135

ایمیل : info @ ictlaw.ir

رزرو وقت مشاوره حضوری: 09120136257

مشاوره حقوقی

دسته بندی ها

دانلود نمونه شکایت کیفری جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه لایحه دفاعیه جرایم رایانه ای و اینترنتی

دانلود نمونه دادخواست حقوقی

سینما وکیل - سینما حقوق

رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری - سایبرلا

رزرو وقت مشاوره حقوقی تلفنی - سایبرلا

وکیل جرایم سایبری متخصص جرایم اینترنتی - سایبرلا

مشاوره با کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات  

اینستاگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

تلگرام موسسه حقوق فناوری اطلاعات برهان

سجاد نعیم وفا , کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات

متن کامل قانون جرایم رایانه ای - سایبرلا

متن کامل قانون تجارت الکترونیک - سایبرلا

سینما وکیل - سینما حقوق  

...