با سلام
بنده برای شرکت یک شخص یک سایتی رو طراحی کردم که این سایت از ابتدا بصورت سفارشی شده و طراحی وب سایت رو از ابتدا خودم نوشتم
در حین اجرای پروژه کارفرما درخواست موارد اضافه ای رو کرد که در روز قرارداد جزو موارد توافق نبود و بصورت شفاهی قبول کرد که موارد اضافه رو پرداخت کند
پس از تحویل وب سایت کارفرما حاضر به پرداخت موارد اضافه نشده و برای دومین بار موارد اضافه ای سفارش داده
و گفته : در صورتی که موارد اضافه مرحله دوم را که الان میخواهم نزنی تسویه حساب را انجام نمیدهم و این موارد اضافه و توسعه نیست بلکه جزو پشتیبانی است به این دلیل که من میخواهم ابزار های سایتم نسبت به رقبا کمتر نباشد و چون قبلاً هم این را گفته بودم حالا باید موارد اضافه رو هم مجانی بسازی تا تسویه حساب انجام شود.
و چون برای موارد جدید تر هم هزینه قبول نکرد و تسویه حساب انجام نشد منجر به اختلاف گردید.
مبلغ باقیمانده با احتساب تغییرات مرحله اول: ۷ میلیون تومان مانده است.
لطفا راهنمایی کنید در این شرایط برای احیای حق چه کاری میتوان کرد.
ممنون از شما