با عرض سلام
من تاریخ 10 فروردین 98 یک لپتاپ به قیمت 10 میلیون تومان از سایت اینترنتی خرید کردم که متاسفانه معیوب بوده و بعد از تعطیلات چند بار زنگ زدم تا برداشتن گفتن حداکثر زمانی ما می تونستیم قبول کنیم 7روز بوده اما الان نزدیک به 10 روز گذشته پس قبول نمی کنیم!!!
من از طریق ثبت شکایت سایت هم اقدام کردن که ایشان زنگ زدن گفتن باید ببری گارانتی ما نمی توانیم قبول کنیم خلاصه پاس دادن من گارانتی
لبتاپ برای تعمیر فرستادم گارانتی مبلغ 250 هزار تومان از من پول گرفتن و بعد از یک ماه لپتاپ برام ارسال کردن و باز مشکل دارد و انگار کاری نکردن!
و یه هارد به مبلغ 1 میلیون تومان هم برای من حساب کرد که تعویض کنم باز هم مشکل حل نشد!
خواستم ببینم ایا امکان دار من بتونم شکایت کنم ؟
به چه مرجعی می تونم شکایت کنم و ایا امکان دار پولم پس بدهند یا برام تعویضش کنند ممنون