خرید اینترنتی لپتاپ و مشکل گارانتی

0 امتیاز
33 بازدید
سوال شده 14 اردیبهشت 1398 در خرید و فروش اینترنتی توسط ehsan.info1985

با عرض سلام

من تاریخ 10 فروردین 98 یک لپتاپ به قیمت 10 میلیون تومان از سایت اینترنتی خرید کردم که متاسفانه معیوب بوده و بعد از تعطیلات چند بار زنگ زدم تا برداشتن گفتن حداکثر زمانی ما می تونستیم قبول کنیم 7روز بوده اما الان نزدیک به 10 روز گذشته پس قبول نمی کنیم!!!
من از طریق ثبت شکایت سایت هم اقدام کردن که ایشان زنگ زدن گفتن باید ببری گارانتی ما نمی توانیم قبول کنیم خلاصه پاس دادن من گارانتی
لبتاپ برای تعمیر فرستادم گارانتی مبلغ 250 هزار تومان از من پول گرفتن و بعد از یک ماه لپتاپ برام ارسال کردن و باز مشکل دارد و انگار کاری نکردن!
و یه هارد به مبلغ 1 میلیون تومان هم برای من حساب کرد که تعویض کنم باز هم مشکل حل نشد!
خواستم ببینم ایا امکان دار من بتونم شکایت کنم ؟
به چه مرجعی می تونم شکایت کنم و ایا امکان دار پولم پس بدهند یا برام تعویضش کنند ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده 18 اردیبهشت 1398 توسط کارشناس حقوقی 1

با سلام،

پیگیری این مسئله از طریق محاکم قضائی، با پیچیدگی هایی همراه است و توصیه میشود از طریق نهادها و اتحادیه های صنفی (نظام صنفی رایانه ای، اتحادیه کسب و کارهای مجازی، اتحادیه صنف فناوران رایانه) اقدام به طرح شکایت حسب مورد از فروشگاه و نیز شرکت گارانتی کننده کنید.

سوالات مشابه

 

مشاوره حقوقی

خوش آمدید !! به وبسایت مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی

  Borhan2

اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق سایبر، جرایم رایانه ای، کپی رایت نرم افزارها، قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری، و تجارت الکترونیک را در اینجا مطرح نمایید

سایت موسسه: www.ictlaw.ir
ایمیل : info @ ictlaw.ir
تلفن موسسه: 88610340
فکس موسسه : 88628135
تلفن هماهنگی : 09120136257

مشاوره حقوقی

    موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان  
  وکیل جرایم فضای سایبری   وکیل جرایم فضای سایبری   سینما وکیل - سینما حقوق    

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به "موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان" است.

خدمات حقوقی تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی (وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی)

...