روش تایید مدارک الکترونیکی ( تلگرام ، ایمیل و ...) برای اداره کار

0 امتیاز
56 بازدید
سوال شده 1 آبان 1397 در تجارت الکترونیک توسط mp

من مدارکی برای اثبات رابطه کارفرمایی دارم که بدلیل الکترونیکی بودن ظاهرا آنها را به حساب نمیاورند. سوال من این است که من چگونه میتوانم اینها را برای اداره کار یا دیوان عدالت اداری تایید کنم؟ آیا برای تایید مدارک باید به مرکز خاصی مراجعه کنم ؟ کلا روند این پروسه چگونه است؟

با تشکر از پاسخگویی شما

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده 7 آبان 1397 توسط کارشناس حقوقی 1

با سلام،

ادله الکترونیکی از حیث ارزش اثباتی هیچ تفاوتی با سایر حالات ندارد و مرجع رسیدگی کننده موظف به بررسی اینگونه ادله خواهد بود. لیکن با عنایت به اینکه اینگونه ادله در معرض تغییر قرار دارد و احتمال از بین رفتن ادله نیز وجود دارد، توصیه می شود در گام اول اقدام به انجام تامین دلیل قضایی نمایید.


ماده12 قانون تجارت الکترونیکی؛ اسناد و ادله اثبات دعوي ممكن است به صورت داده پيام بوده و در هيچ محكمه يا اداره دولتي نمي توان بر اساس قواعد ادله موجود، ارزش اثباتي ((داده پيام)) را صرفاً به دليل شكل و قالب آن رد كرد

سوالات مشابه

 

مشاوره حقوقی

خوش آمدید !! به وبسایت مشاوره حقوقی در حوزه فضای مجازی

  Borhan2

اینجا مکانی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شماست. لطفا سوالات خود در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق سایبر، جرایم رایانه ای، کپی رایت نرم افزارها، قراردادهای فناوری اطلاعات، ثبت اختراع و علایم تجاری، و تجارت الکترونیک را در اینجا مطرح نمایید

سایت موسسه: www.ictlaw.ir
ایمیل : info @ ictlaw.ir
تلفن موسسه: 88610340
فکس موسسه : 88628135
تلفن هماهنگی : 09120136257

مشاوره حقوقی

    موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان  
  وکیل جرایم فضای سایبری   وکیل جرایم فضای سایبری   سینما وکیل - سینما حقوق    

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به "موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان" است.

خدمات حقوقی تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی (وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی)

...